გაკვეთილის მთავარი თემა
|
პეიზაჟი პლენერზე
|
მასწავლებლის სახელი, გვარი
|
ნანა მაჭარაშვილი
|
სწავლების საფეხური
|
მე-9 კლასი
|
მოსწავლეთა პროფილი
|
10
|
გაკვეთილის მიზნები და შედეგები
|
მოსწავლემ უნდა შესძლოს პლენერზე შექმნილი ნამუშევრებისათვის დამახასიათებელ
ნიშნებზე მსჯელობა, ნასწავლი ცოდნის პრაქტიკულ ნამუშევრებში გამოყენება.
|
წინასწარი ცოდნა
|
მოსწავლე იხსენებს წინა გაკვეთილზე ნასწავლ მასალას თუ რა დატვირთვა
ქონდა წინა საუკუნეში პეიზაჟს.
|
შეფასების საგანი და პროცედურები
|
|
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები
|
სახელმძღვანელო, ფურცელი, გუაში, ფანქარი.
|
გაკვეთილის მსვლელობა საკლასო მენეჯმენტი
|
1აქტივობა
.მასწავლებელი
ესალმება მოსწავლეებს და სთხოვს მოემზადონ
გაკვეთილისთვის,
2.აქტივობა მოსწავლეები
იხსენებენ წინა გაკვეთილზე ნასწავლ მასალას თუ რა დატვირთვა ქონდა წინა საუკუნეში
პეიზაჟს
3აქტივობა მასწავლებელი
მოსწავლეებს უჩვენებს ვიზუალურ მასალას, მოსწავლეები აღნიშნავენ რომელია პლენერზე
შესრულებული, თუ რატომ დაინტერესდა მხატვრები და რა მიზნებს ისახავდა ისინი.
4აქტივობა პრეზენტაციის საშვალებით მოსწავლეები ეცნობიან
საილუსტრაციო ნიმუშს და ახდენენ შედარებებს ბარბიზონელების და იმპრესიონისტების ნამუშევრებს
შორის.
5აქტივობა მოსწავლეებმა
ყურადღებით დაათვალიერონ გარემო და სცადონ მიღებული წამიერი შთაბეჭდილების გადმოცემა ეტიუდებში.
|
Комментарии
Отправить комментарий