К основному контенту

გეგმა


გაკვეთილის გეგმა
მასწავლებლის  სახელი, გვარი  ნანა მაჭარაშვილი   26001020139
საგანი: ხელოვნება
სწავლების საფეხური :კლასი:IXკლასი
გაკვეთილის თემა: იმპრესიონიზმის მიმდინარეობა
გაკვეთილის მიზანი:მოსწავლემ უნდა შესძლოს პლენერზე შექმნილი ნამუშევრებისათვის დამახასიათებელ ნიშნებზე მსჯელობა, ნასწავლი ცოდნის პრაქტიკულ ნამუშევრებში  გამოყენება. 
აქტივობის აღწერა
გამოყენებული
მეთოდი
კლასის ორგანიზების
ფორმა
სასწავლო რესურსი
დრო
(წუთი)

გამოწვევის ფაზა



7
1
აქტივობა .მასწავლებელი ესალმება მოსწავლეებს და სთხოვს მოემზადონ  გაკვეთილისთვის,





2
აქტივობა მოსწავლეები იხსენებენ წინა გაკვეთილზე ნასწავლ მასალას თუ რა დატვირთვა ქონდა წინა საუკუნეში პეიზაჟს





შინაარსის რეალიზება



30
3
მასწავლებელი მოსწავლეებს უჩვენებს ვიზუალურ მასალას, მოსწავლეები აღნიშნავენ რომელია პლენერზე შესრულებული, თუ რატომ დაინტერესდა მხატვრები და რა მიზნებს ისახავდა ისინი.




4
პრეზენტაციის საშუალებით მოსწავლეები ეცნობიან საილუსტრაციო ნიმუშს და ახდენენ შედარებებს ბარბიზონელების და იმპრესიონისტების ნამუშევრებს შორის.





რეფლექსია



8
5
მოსწავლეებმა ყურადღებით დაათვალიერონ გარემო და სცადონ მიღებული   წამიერი შთაბეჭდილების გადმოცემა ეტიუდებში. 





გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგები: მოსწავლემ უნდა შესძლოს პლენერზე შექმნილი ნამუშევრებისათვის დამახასიათებელ ნიშნებზე მსჯელობა, ნასწავლი ცოდნის პრაქტიკულ ნამუშევრებში  გამოყენება. 
შეფასება
(მოსწავლის შეფასების კრიტერიუმები და/რუბრიკები)
რესურსები   კომპიუტერი, სახელმძღვანელო, ფურცელი, გუაში, ფანქარი.
ხელმოწერა ნ. მაჭარაშვილი
თარიღი 30,07,2018

Комментарии