გაკვეთილის გეგმა
მასწავლებლის
სახელი, გვარი ნანა მაჭარაშვილი 26001020139
საგანი: ხელოვნება
სწავლების საფეხური :კლასი:IXკლასი
გაკვეთილის თემა: იმპრესიონიზმის მიმდინარეობა
გაკვეთილის მიზანი:მოსწავლემ უნდა შესძლოს პლენერზე შექმნილი ნამუშევრებისათვის
დამახასიათებელ ნიშნებზე მსჯელობა, ნასწავლი ცოდნის პრაქტიკულ ნამუშევრებში გამოყენება.
№
|
აქტივობის აღწერა
|
გამოყენებული
მეთოდი
|
კლასის ორგანიზების
ფორმა
|
სასწავლო რესურსი
|
დრო
(წუთი)
|
გამოწვევის ფაზა
|
7
|
||||
1
|
აქტივობა .მასწავლებელი ესალმება მოსწავლეებს და სთხოვს
მოემზადონ გაკვეთილისთვის,
|
||||
2
|
აქტივობა მოსწავლეები იხსენებენ წინა გაკვეთილზე ნასწავლ
მასალას თუ რა დატვირთვა ქონდა წინა საუკუნეში პეიზაჟს
|
||||
შინაარსის რეალიზება
|
30
|
||||
3
|
მასწავლებელი მოსწავლეებს უჩვენებს ვიზუალურ მასალას,
მოსწავლეები აღნიშნავენ რომელია პლენერზე შესრულებული, თუ რატომ დაინტერესდა მხატვრები
და რა მიზნებს ისახავდა ისინი.
|
||||
4
|
პრეზენტაციის საშუალებით მოსწავლეები ეცნობიან საილუსტრაციო
ნიმუშს და ახდენენ შედარებებს ბარბიზონელების და იმპრესიონისტების ნამუშევრებს შორის.
|
||||
რეფლექსია
|
8
|
||||
5
|
მოსწავლეებმა ყურადღებით დაათვალიერონ გარემო და სცადონ
მიღებული წამიერი შთაბეჭდილების გადმოცემა
ეტიუდებში.
|
გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგები: მოსწავლემ უნდა შესძლოს პლენერზე შექმნილი ნამუშევრებისათვის
დამახასიათებელ ნიშნებზე მსჯელობა, ნასწავლი ცოდნის პრაქტიკულ ნამუშევრებში გამოყენება.
შეფასება
(მოსწავლის შეფასების
კრიტერიუმები და/რუბრიკები)
რესურსები კომპიუტერი,
სახელმძღვანელო, ფურცელი, გუაში, ფანქარი.
ხელმოწერა ნ. მაჭარაშვილი
თარიღი 30,07,2018
Комментарии
Отправить комментарий